torstai 4. syyskuuta 2014

Taimenkauden viimeinen

Muutama viikon sitten minä ja kaverit keskustelimme ja suunnittelimme minne syksyn kalareissu. Päätettiin lähteä Itä-Suomeen, Etelä-Savoon eli Heinävedelle. Olisi pitänyt lähteä Konnevedelle, mutta on täynnä!

Istuin pöydän ja sidontapenkin ääressä muutama päivää. Sidosin taimenen ja harjuksen nymfejä, pupia, larvoja ja pari pinturia kalastuskauden viimeistä varten. Rasiassa on PT muunnokset, caddikset, Chenille pupat, perus larvat ja loput kehittelin nymfin muunnoksia. Testan uusia nymfejä huomenna!

Perhot odottavat pääsemään vesiin.

Korjasin kahluuhousun eilen ja toissapäivä, koska housuilla oli reikiä. Olin kalassa Iijoella viime viikonloppuna, vesi meni kahluuhousuihin reiän kautta! Toivottavasti se on nyt kunnossa. Saa nähdä huomenna. Pakkasin rinkkaa mitä tarvitsen kalareissua varten.

Rinkka ja vavat.

Aamulla söin vähän aamiaista. Kaveri haki ja vei minua linja-autoasemalle. Hyppäsin OnniBusiin ja matkaan kohti Jyväskylään.

Mä ja OnniBus.

Nyt istun bussissa ja kirjoitan blogia. Menen kaverini kyydillä kohti Itä-Suomeen toisen kaverin mökille, kun saavun Jyväskylässä.

Enpä malta odottaa kalaan huomenna! Silti minä ja vapa Ikon olemme valmiita! Syksyn taimenet ja harjukset odottavat perhoni! :) Nähdään huomenna, komeat saalikset!

Kireitä siimoja kalastuskauden viimeiselle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti